Stiftelsen Kirkenær Ballettskole ble stiftet i 2019.
Stiftelsen driver ballettskolen, og arbeider for å kjøpe ballettskolens lokaler i Sørbyhaugen 33. Stiftelsen skal sikre at ballettskolens sterke tradisjoner,
samt materielle og kunstneriske verdier ivaretas til glede for nye generasjoner!

Vi som driver skolen har et brennende engasjement for ballettskolens elever, for dansen, og for skolens tradisjoner. Vi har store visjoner for ballettskolen, og legger ned store mengder frivillig arbeid.
Med oss på laget har vi engasjerte styremedlemmer, foreldre og andre viktige støttespillere.
Om du ønsker å støtte oss og bidra i arbeidet er det flere måter å gjøre det på!

• Om du Tipper kan du velge Stiftelsen Kirkenær Ballettskole som “Grasrotmottaker”

• Gi et bidrag til vår Innsamling på Spleis for å kjøpe Ballettskolens lokaler!

• Dugnadsarbeid i hage / hus, og i forbindelse med elevforestillinger.

• Verve nye elever til ballettskolen slik at flere kan få glede av tilbudet vårt!

• Engasjer deg som støttespiller for styrets arbeid

Grasrot Plakat Liggende.png